Ofte stillede spørgsmål

Du kan finde svar på dine spørgsmål her:

Så snart vi har modtaget din betaling, sørger vi for at printe og pakke din ordre. Din pakke vil blive fragtet til en pakkeboks nær dig, og du vil modtage den inden for 1-3 hverdage.

Du kan også vælge ‘afhentning efter aftale’ hvor du vil modtage en SMS eller e-mail, hvor vi kan aftale hvornår din ordre kan hentes.

Se under handelsbetingelser, hvordan du returnerer din vare.

Ja. Når vi sender din pakke, modtager du en mail hvori der vil være et link til Track & Trace.

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan de skyldes at din e-mail ikke er korrekt oplyst, eller at ordrebekræftelsen ligger i din spam mappe. Hvis du stadig oplever, ikke at kunne finde en ordrebekræftelse, så send os gerne en mail.

Hvis du oplever at din pakke ikke er kommet, kan du kontakte os på vores mail. Husk at oplyse dit ordrenummer i mailen, så vi kan finde frem til problemet.

Hvis din pakke er blevet beskadiget under fragt, skal du sende følgende oplysninger på e-mail raredesignordre@gmail.com, samt kontakte DAO.

– Ordrenummer
– Kundenavn
– Vedhæft et billede af varen
– Foto af din pakke

Vi vil derefter vende tilbage hurtigst muligt.

Hvis du har modtaget en forkert pakke, kontakt os med ovenstående oplysninger.

Hvis din pakke er brudt op og varen mangler, skal der tages kontakt til DAO, og ikke os. Vi pakker varen ansvarligt, og det er DAO der står for erstatning af pakkens værdi.

Kontaktoplysninger

Adresse: Holbæk Have 2. 2. 2.  4300 Holbæk
Email: raredesignordre@gmail.com
Tlf: 22 57 92 47